Sådan kontakter du Ansager Lægehus
søndag 19. apr. 2020 - Ansager
Aktiviteten i Ansager Lægehus normaliseres gradvist fra mandag den 20. april 2020
Det betyder at du igen kan henvende dig til lægehuset som før COVID-19, MEN:
- Du SKAL fortsat ringe til lægehuset ved ønske om en konsultation.
- Du MÅ IKKE fremmøde uden aftale.
- Åben Konsultation om torsdagen er aflyst.
- Hvis du allerede har en aftale skal du forvente at denne fastholdes.
- Vi kontakter dig hvis det er nødvendigt at flytte din aftale.
Du SKAL kontakte os for at flytte din aftale HVIS:
- Du har symptomer som ved forkølelse eller influenza.
- Du har påvist smitte med COVID-19.
- Hvis du har været i kontakt med en person med påvist COVID-19 eller begrundet mistanke om COVID-19.
Det er vigtigt at komme til:
Vedr. COVID-19.
Hvis du har symptomer på COVID-19, dvs influenzalignende symptomer, forkølelsessymptomer eller andre symptomer du mistænker kunne være relateret til COVID-19, gælder fortsat at du skal isolere dig i eget hjem hvis du har milde symptomer.
Du SKAL kontakte lægehuset eller vagtlægen ved svære symptomer som vejrtrækningsbesvær eller påvirkning af din almene tilstand.
Hvis du har milde symptomer KAN du i visse tilfælde blive henvist til podning.
Lægehuset i Ansager
vist 1123 gange
Læs mere om Corona
nævnt i lokale medier
- søndag den 6. september 2020
- fredag den 4. september 2020
lørdag den 29. august 2020- fredag den 3. juli 2020
torsdag den 14. maj 2020
tirsdag den 5. maj 2020
mandag den 4. maj 2020- tirsdag den 21. april 2020
- tirsdag den 21. april 2020
mandag den 30. marts 2020- lørdag den 28. marts 2020
tirsdag den 24. marts 2020- onsdag den 18. marts 2020
- onsdag den 18. marts 2020




















