Aflysning af AIF s gymnastikopvisning
onsdag 11. mar. 2020 - Ansager
Gymnastikudvalget aflyser gymnastikopvisning den 21. marts 2020
På baggrund af den seneste udvikling og smittefare for spredning af COVID-19, har gymnastikudvalget truffet beslutning om, at aflyse den lokale gymnastikopvisning den 21.3.2020.
Fællesspisning efter gymnastikopvisningen er derfor også aflyst.
Det har været en tung beslutning, da vores gymnastikopvisning er årets højdepunkt. Trænerne og gymnasterne har glædet sig.
Men situationen i Danmark er lige nu, at det er vigtigt, at tænke på andre end sig selv og derfor er vores beslutning taget ud fra et princip om ansvarlighed.
Vi glæder os allerede nu til gymnastikopvisningen i 2021.
Pas godt på hinanden indtil da!
På vegne af gymnastikudvalget, Marianne Morsing Hansen
vist 440 gange
Læs mere om corona
nævnt i lokale medier
- søndag den 6. september 2020
- fredag den 4. september 2020
lørdag den 29. august 2020- fredag den 3. juli 2020
torsdag den 14. maj 2020
tirsdag den 5. maj 2020
mandag den 4. maj 2020- tirsdag den 21. april 2020
- tirsdag den 21. april 2020
mandag den 30. marts 2020- lørdag den 28. marts 2020
tirsdag den 24. marts 2020- onsdag den 18. marts 2020
- onsdag den 18. marts 2020



















