Aflysning af AIF s gymnastikopvisning
onsdag 11. mar. 2020 - Ansager
Gymnastikudvalget aflyser gymnastikopvisning den 21. marts 2020

På baggrund af den seneste udvikling og smittefare for spredning af COVID-19, har gymnastikudvalget truffet beslutning om, at aflyse den lokale gymnastikopvisning den 21.3.2020.

Fællesspisning efter gymnastikopvisningen er derfor også aflyst.

Det har været en tung beslutning, da vores gymnastikopvisning er årets højdepunkt. Trænerne og gymnasterne har glædet sig.

Men situationen i Danmark er lige nu, at det er vigtigt, at tænke på andre end sig selv og derfor er vores beslutning taget ud fra et princip om ansvarlighed.

Vi glæder os allerede nu til gymnastikopvisningen i 2021.

Pas godt på hinanden indtil da!

På vegne af gymnastikudvalget, Marianne Morsing Hansen

vist 440 gange  

nævnt i lokale medier