Forårssæson "Idræt om dagen" ufrivilligt afsluttet
tirsdag 17. mar. 2020 - Ansager
Coronavirus situationen i Danmark får udvalget for "Idræt om Dagen" i Skovlund/Ansager til at slutte sæsonen 4 uger før tid

Det er selvfølgelig ærgerligt, men situationen taget i betragtning er der ingen anden udvej.

Vi håber alle vil vende tilbage til en ny efterårssæson fra den 10. sept. til 10 december, og udvalget vil selvfølgelig finde en "passende" måde at kompensere deltagerne på.

Med denne meddelelse, vil udvalget ønske alle medlemmer under "Idræt om dagen" i Skovlund/Ansager en rigtig god forår & sommer

Udvalget for Idræt om Dagen

NB.: Pas godt på jer selv.

vist 517 gange  

nævnt i lokale medier