Ansager Søpark blev indviet i dag
lørdag 2. nov. 2019 - Ansager
Et projekt under Ansager Byudvikling

Søparken bliver allerede flittigt brugt, og i dag blev den officielt indviet af borgmester Erik Buhl

Søparken ligger, hvor der tidligere lå et dambrug. Den nye søpark er ikke alene et rekreativt område, det skaber også bro mellem Ansagers nordlige og sydlige del.

Senere i denne måned plantes der flere træer end det ene, der i dag symbolsk blev plantet af borgmester Erik Buhl Nielsen (V), udvalgsformand Preben Friis-Hauge (V) og Frank Sørensen fra Ansager Byudvikling.

Det er donationer Varde Kommune, SE-fonden samt mange private og lokale firmaer, der har finansieret projektet.

Karsten Madsen

vist 955 gange