Gymnastik: Spillopperne
mandag 2. sep. 2013 - Ansager
Hej alle piger og drenge fra 3-5 år

Så starter vi op igen med en ny gymnastiksæson. Vi håber at I er klar til en masse sjov og ballade med redskaber og leg. Vi glæder os til at se dig mandag i den nye gymnastiksal.

Mandag kl. 16.45-17.45 Ansager Skole ny og gammel sal (3-5 år. Skal være fyldt 3 år) 550,- kr.

Hilsner fra Laura, Trine, Karen, Anne og Katrine.

Ved betaling af kontingent senest LØRDAG den 5. oktober 2013 i Skovlund/Ansager Hallens cafeteria fra kl. 11.30-13.30 gives der 50 kr. i rabat pr. kontingent.

Kun kontant betaling.

Kontingent kan betales inden denne dato til Lone Gjelstrup, Fiskerivej 7A. Husk at oplyse gymnastens navn, adresse, hold samt fødselsdato.

vist 174 gange  

Udvalgte nyheder

lørdag 6. jun. 2026 - Skovlund
Fællessang, demokrati og salgsboder skabte en hyggelig dag på Skovlund Friskole
fredag 5. jun. 2026 - Ansager
Er stille sovet ind den 2. juni 2026 efter mange års sygdom
onsdag 22. apr. 2026 - Ansager
Få frisk luft, bevægelse og godt humør i hyggeligt fællesskab hen over sommeren