Fest: Varmeværkets jubilæum
mandag 19. aug. 2013 - Ansager
230 festede i Skovlund Ansager Hallen
Bestyrelsen og de 2 varmemestre stod i døren og hilste på alle 230 der havde taget imod indbydelsen i forbindelse med Ansager Varmeværks 50 års jubilæum, som blev afholdt i Skovlund Ansager Hallen i lørdags.
I formandens velkomst tale fortalte Jan (formand) om de fremsynede personer der for over 50 år siden fik den fremragende ide at borgerne i Ansager skulle forsynes med fjernvarme, hvilke forbrugerne har haft meget glade af og i de mange år der er gået. I Ansager har man haft meget billig varme i forhold til mange andre byer.
Alle gæster fik gratis mad og vin samt musik fra Genboerne til efterfølgende dans.
Flere billeder fra festen kan ses her: Billeder
vist 236 gange
Udvalgte nyheder
onsdag 10. jun. 2026 - Ansager
Jens Sandager inviterer til fællessang, nostalgi, kaffe og musikalsk konkurrence.
onsdag 10. jun. 2026 - Ansager
Ansager og Skovlund Kirker inviterer til vandring, frokost og friluftsgudstjeneste ved Stemmeværkspladsen
onsdag 1. okt. 2025 - Ansager
Varieret stilling med ansvar, fleksibilitet og samarbejde



