Generalforsamling i Skovlund /Ansager Udviklingsråd
tirsdag 3. aug. 2021 - Ansager
I år afholdes generalforsamlingen mandag d. 16. august kl. 19.00 på Hotel Ansager

Igen i år bliver det muligt at afvikle den årlige generalforsamling i august måned.

Aftenen starter med, at de nye indehavere viser det genopfriskede hotel frem og fortæller lidt om de ideer og tanker de har for stedet.

Derefter går vi over til den sædvanlige dagsorden. Uden at afsløre for meget kan vi løfte sløret for, at der er kontrol over økonomien. Men der kunne måske være en anledning til at tage en snak om, hvordan de midler, som vi råder over, bliver anvendt. Men også om, hvilke muligheder vi har, og ideer til, hvor kan vi gøre en forskel? Vi fordeler ikke millioner, men mindre beløb gør også stor gavn mange steder.

Kom og vær med - det bliver ikke spor kedeligt, og vi er vært ved lidt ekstra godt til ganen.

Venlig hilsen
Skovlund / Ansager Udviklingsråd.

Kristian Støjberg.

Dagsorden:

1. Valg af dirigent
2. Valg af stemmetællere.
3. Beretning.
4. Regnskab.
5. Budget.
6. Valg af minimum 5 medlemmer max 8
  - på valg 2 personer fra henholdsvis Ansager og Skovlund.
7. Valg af revision.
8. Eventuelt.

vist 380 gange  

Udvalgte nyheder

mandag 15. jun. 2026 - Ansager
32 m² centralt i Ansager med hårde hvidevarer og indflytning 1. august 2026.
mandag 15. jun. 2026 - Ansager
Save-Niels skabte træskulpturer for omkring 80 besøgende i hyggelige rammer
torsdag 4. jun. 2026 - Ansager
Varde Kommune har færdiggjort broen, som nu er åben for alle