Hilsen fra udviklingsrådet
lørdag 12. dec. 2020 - Skovlund-Ansager
Udviklingsrådet ser på det nye år med stor optimisme og vender stærkt tilbage.
På grund af den seneste stigning i Covid19-pandemien har Udviklingsrådet aflyst årets sidste ordinære møde, som skulle være afholdt i Skovlund/Ansager Hallen torsdag den 10. december, med fejring af to nye cykelstier, en sild og hygge.
I stedet for referat heraf, vil vi gerne benytte lejligheden til at takke for jeres henvendelser til udviklingsrådet det forgangne år. Tak til alle jer, der har engageret sig i stort som småt. Alt sammen til glæde og gavn for vores lokalområde.
Udviklingsrådet ønsker alle en rigtig glædelig fredfyldt jul, samt et godt og lykkebringende nytår, hvor vi vender stærkt tilbage med stor optimisme.
Pas godt på hinanden.
På vegne af Skovlund/Ansager Udviklingsråd
Referent Kitty Gamkinn
vist 520 gange
Udvalgte nyheder
mandag 15. jun. 2026 - Ansager
32 m² centralt i Ansager med hårde hvidevarer og indflytning 1. august 2026.
mandag 15. jun. 2026 - Ansager
Save-Niels skabte træskulpturer for omkring 80 besøgende i hyggelige rammer
torsdag 4. jun. 2026 - Ansager
Varde Kommune har færdiggjort broen, som nu er åben for alle




