Hærværk i Ansager Tennis Klub
lørdag 10. aug. 2019 - Ansager
Vi vil meget gerne ha’ at medlemmer/byen bruger vores fine anlæg, og selvfølgelig også vore bænke
- MEN det ville være dejligt om bænkene bliver sat på plads igen efter brug.
Desværre må vi konstaterer at det ene bænksæt er forsøgt brændt af, og det andet sæt er blevet helt ødelagt. Ærgerligt for det frivillige arbejde, der bliver lagt på vores dejlige anlæg. Og det er dyrt for Ansager Tennis Klub.
Håber for forståelse for vores frustrationer, og måske en anledning til en snak over aftensmaden - TAK
Mvh bestyrelsen ATK

vist 615 gange
Udvalgte nyheder
mandag 15. jun. 2026 - Ansager
32 m² centralt i Ansager med hårde hvidevarer og indflytning 1. august 2026.
mandag 15. jun. 2026 - Ansager
Save-Niels skabte træskulpturer for omkring 80 besøgende i hyggelige rammer
fredag 27. mar. 2026 - Ansager
Ansager Tennis Klub inviterer til fælles indsats, grill og tilmelding til ny sæson




