Tennis: Sæsonen 2018 slut
lørdag 3. nov. 2018 - Ansager
Så har vi “pakket” tennisbanerne ned for i år.

Vi nåede lige at få malet klubhuset i flot ny farve, så det matcher Hyttebyen og multibanen. Tak til Kultur og Fritid i Varde Kommune for økonomisk støtte, og tak til Lars “maler” for godt og hurtigt arbejde.

Bane 2 har i år givet visse udfordringer, derfor har vi fjernet ca. 5 tons gammelt grus og tilført tilsvarende nyt. Vi håber dette vil afhjælpe problemerne, så vi næste år har to gode baner at spille på.

Tak for i år, vi ses til foråret.

Bestyrelsen, Ansager Tennis Klub.

vist 444 gange  

Udvalgte nyheder

mandag 15. jun. 2026 - Ansager
32 m² centralt i Ansager med hårde hvidevarer og indflytning 1. august 2026.
mandag 15. jun. 2026 - Ansager
Save-Niels skabte træskulpturer for omkring 80 besøgende i hyggelige rammer
fredag 27. mar. 2026 - Ansager
Ansager Tennis Klub inviterer til fælles indsats, grill og tilmelding til ny sæson