Byfest: Har du en lille Wozniacki gemt indeni?
tirsdag 29. maj 2018 - Ansager
Ansager Byfest
Michael Hansen hænger lidt i nettet. Det er dælme hårdt at være fotomodel.

Man kan kun håbe, at han er i bedre form til på lørdag den 2. juni, hvor han fra kl. 10-13:30 åbner tennisbanerne i Ansager.

Han vil gerne "slå et slag" for flere medlemmer til klubben, og inviterer DIG til at komme og prøve sporten. Går du rundt med en lille Wozniacki indeni, er det NU, du skal "slå til". Det er en enestående mulighed for at udfordre kammeraten. Det er sjovt, og det er hårdt, og det tager pusten fra dig, men det skal prøves.

Vi ses på tennisbanen!

Ansager Tennisklub

vist 1470 gange  

Udvalgte nyheder

mandag 15. jun. 2026 - Ansager
32 m² centralt i Ansager med hårde hvidevarer og indflytning 1. august 2026.
mandag 15. jun. 2026 - Ansager
Save-Niels skabte træskulpturer for omkring 80 besøgende i hyggelige rammer
fredag 27. mar. 2026 - Ansager
Ansager Tennis Klub inviterer til fælles indsats, grill og tilmelding til ny sæson