Natur: Viben er kommet
mandag 25. mar. 2013 - Ansager
Der kan lige nu ses mange viber omkring Ansager. Nu må det da snart blive forår!
Her er lige et billede af viben, som jo er kommet alt for tidligt til Danmark i år. Der er faktisk rigtigt mange af dem rundt omkring. Jeg håber, at de overlever dette usædvanlige forårsvejr. Billedet er taget på Grødevej nær Hodde.
Huggo Nissen
Læs mere om: Viben
vist 103 gange
Udvalgte nyheder
torsdag 11. jun. 2026 - Ansager
Ansager Hestehospital søger medarbejder til stald, behandlinger, transport og vagtordning.
onsdag 10. jun. 2026 - Ansager
Ansager og Skovlund Kirker inviterer til vandring, frokost og friluftsgudstjeneste ved Stemmeværkspladsen
mandag 11. maj 2026 - Ansager
Næste fællestur starter 22. maj fra Fiskerivej i Ansager.




