Debat: En tur i skoven er ikke som før
lørdag 13. jun. 2015 - Ansager
Vi er mange ude på Ansager rideskole, som elsker en tur i skoven, både små og store, rutinerede og urutinerede ryttere

Men nu må vi ikke få de ture mere, da der står ridning forbudt skilte i vores dejlige skov ved stadion. Stien er ellers meget bred og der er blevet lavet en sti specielt til cykler, så det generer ikke nogen, at vi lave små ujævnheder.

Hundene skal alligevel være i snor, så vi rider ikke dem ned.

Hvis det er sådan et stort problem, at vi rider der, synes jeg der burde blive lavet en rideskov til os, ligesom der er blevet lavet en fed cykelsti. Hvad er grunden til vi ikke må have det sjovt?

Hvorfor kan vi ikke have lov til at være her alle sammen?

Signe Nørskov

vist 163 gange  

Udvalgte nyheder

onsdag 10. jun. 2026 - Ansager
Ansager og Skovlund Kirker inviterer til vandring, frokost og friluftsgudstjeneste ved Stemmeværkspladsen
onsdag 10. jun. 2026 - Ansager
Jens Sandager inviterer til fællessang, nostalgi, kaffe og musikalsk konkurrence.
onsdag 27. aug. 2025 - Ansager
Fredag den 12. september kl. 17.00 på Kvie Søvej 5 i Ansager