Sidste bankoaften før sommerferien
mandag 1. jun. 2026 - Ansager
Gratis grundlovsbajer eller sodavand til alle deltagere på Ansager Plejecenter.
Vennekredsen afholder sæsonens sidste bankospil på Ansager Plejecenter inden sommerferien onsdag den 3. juni kl. 19.00.
I den forbindelse byder vi alle deltagere og gæster på en gratis grundlovsbajer eller sodavand i forbindelse med bankospillet.
Næste gang Vennekredsen afholder banko efter sommerferien bliver onsdag den 5. august.
De bedste hilsner fra Vennekredsen med ønsket om en god sommer.
vist 637 gange
Udvalgte nyheder
onsdag 10. jun. 2026 - Ansager
Ansager og Skovlund Kirker inviterer til vandring, frokost og friluftsgudstjeneste ved Stemmeværkspladsen
onsdag 10. jun. 2026 - Ansager
Jens Sandager inviterer til fællessang, nostalgi, kaffe og musikalsk konkurrence.



