Begivenheden har fundet sted
ELiten kører igen eltur fredag den 22. maj
fredag 22. maj 2026 - Ansager
Billedet er fra ELitens seneste tur til Kvie Sø, hvor deltagerne holdt pause ved søbredden. Målet for næste tur er endnu ikke fastlagt og afhænger af vejr og vind.
Billedet er fra ELitens seneste tur til Kvie Sø, hvor deltagerne holdt pause ved søbredden. Målet for næste tur er endnu ikke fastlagt og afhænger af vejr og vind. Foto: Birthe Pedersen
Næste fællestur starter fra Fiskerivej i Ansager.

Efter en vellykket tur til Kvie Sø inviterer ELiten igen til fælles cykeltur fredag den 22. maj 2026 kl. 13.30.

Vi mødes på P-pladsen ved Fiskerivej 6 B, hvorfra turen starter.

Alle er velkomne til at deltage. Husk fuldt opladede batterier, drikkevandsflaske samt kaffe og brød til eget forbrug.

Ved regnvejr aflyses turen.

Birthe Pedersen

vist 1791 gange  

Udvalgte nyheder

mandag 15. jun. 2026 - Ansager
32 m² centralt i Ansager med hårde hvidevarer og indflytning 1. august 2026.
mandag 15. jun. 2026 - Ansager
Save-Niels skabte træskulpturer for omkring 80 besøgende i hyggelige rammer
mandag 11. maj 2026 - Ansager
Næste fællestur starter 22. maj fra Fiskerivej i Ansager.