ELiten til Kvie Sø på elcykel
mandag 11. maj 2026 - Ansager
Deltagerne nød en hyggelig rast ved Kvie Sø med kaffe, snak og flot udsigt over søen.
Deltagerne nød en hyggelig rast ved Kvie Sø med kaffe, snak og flot udsigt over søen. Foto: Birthe Pedersen
Næste fællestur starter 22. maj fra Fiskerivej i Ansager.

ELiten var på sin anden tur i fredags – denne gang til Kvie Sø.

I uge 20 holder vi Kr. Himmelfartsferie, men vi kører igen fredag den 22. maj 2026 kl. 13.30 med start fra P-pladsen ved Fiskerivej 6 B.

Skulle der være flere, der gerne vil med, møder I bare op med fuld opladning på batterierne, drikkevandsflaske samt kaffe og brød til eget forbrug.

I tilfælde af regnvejr aflyses turen.

Birthe Pedersen

vist 2756 gange  

Udvalgte nyheder

onsdag 10. jun. 2026 - Ansager
Jens Sandager inviterer til fællessang, nostalgi, kaffe og musikalsk konkurrence.
torsdag 11. jun. 2026 - Ansager
Ansager Hestehospital søger medarbejder til stald, behandlinger, transport og vagtordning.
lørdag 2. maj 2026 - Ansager
I solskin gik turen til Stemmeværkspladsen med kaffe, fuglesang og naturoplevelser.