ELiten til Kvie Sø på elcykel
mandag 11. maj 2026 - Ansager

Deltagerne nød en hyggelig rast ved Kvie Sø med kaffe, snak og flot udsigt over søen. Foto: Birthe Pedersen
Næste fællestur starter 22. maj fra Fiskerivej i Ansager.
ELiten var på sin anden tur i fredags – denne gang til Kvie Sø.
I uge 20 holder vi Kr. Himmelfartsferie, men vi kører igen fredag den 22. maj 2026 kl. 13.30 med start fra P-pladsen ved Fiskerivej 6 B.
Skulle der være flere, der gerne vil med, møder I bare op med fuld opladning på batterierne, drikkevandsflaske samt kaffe og brød til eget forbrug.
I tilfælde af regnvejr aflyses turen.
Birthe Pedersen






vist 2756 gange
Udvalgte nyheder
onsdag 10. jun. 2026 - Ansager
Jens Sandager inviterer til fællessang, nostalgi, kaffe og musikalsk konkurrence.
torsdag 11. jun. 2026 - Ansager
Ansager Hestehospital søger medarbejder til stald, behandlinger, transport og vagtordning.
lørdag 2. maj 2026 - Ansager
I solskin gik turen til Stemmeværkspladsen med kaffe, fuglesang og naturoplevelser.



