Plejeplan for ledig grund - mens vi venter
fredag 26. sep. 2025 - Ansager
Per Thisted (V) og Frank Sørensen, formand for Ansager Byudvikling
Per Thisted (V) og Frank Sørensen, formand for Ansager Byudvikling Foto: PR
Hurtig indsats på grunden ved lægehuset – Præstegårdsvej 7

Efter en god dialog, der opstod på turen "Gå med Sarah", Venstres borgmesterkandidat Sarah Andersen, har det lokale byrådsmedlem Per Thisted taget affære, og grunden bag lægehuset har nu fået en overhaling. Det har også været et stort ønske hos Ansager Byudvikling og formand Frank Sørensen, og grunden tager sig dermed mere velplejet ud, mens den indgår i fremtidig planlægning i forhold til blandt andet kommende sundhedsreform.

Fra foråret 2026 vil grunden blive slået tre gange årligt, og hækken klippet en gang årligt.

Pressemeddelelse

vist 2445 gange