Kunstner og børn udsmykker gavl i Ansager
torsdag 11. sep. 2025 - Ansager
Fernisering den 10. oktober med forfriskning

Fra tirsdag den 30. september til torsdag den 2. oktober vil Kunstneren tæt på sammen med børn fra Ansager Skole udsmykke gavlen på Nørregade 12 i Ansager.

Udsmykningen kan løbende følges, og det færdige resultat vises ved fernisering fredag den 10. oktober kl. 12.15. Her bydes på en lille forfriskning.

Børnene skal bruge halstørklæder til udsmykningen. Hvis nogen ønsker at bidrage, kan halstørklæder afleveres i Genbrugsbutikken på Torvet.

Med venlig hilsen
Ansager Natur- og Kulturforening

vist 2254 gange