Mangel på byggegrunde i 6823 Ansager
søndag 27. jul. 2025 - Ansager
Sidste nye hus på byggegrunde i Ansager – nu er der ikke flere grunde tilbage i byen.
Sidste nye hus på byggegrunde i Ansager – nu er der ikke flere grunde tilbage i byen. Foto: PR
Sidste grund i Ansager er nu bebygget

Så er Ansagers sidste grund bebygget, og jeg må sige, at det er trist, at der ikke er flere tilbage, så vi kan blive ved med at udvikle Ansager – og i øvrigt alle byer i kommunen.

Efter min mening skal der være byggegrunde i alle de byer, hvor der er en skole, så der kan komme tilflyttere udefra og berige vores dejlige byer med både børn til skole og handel i vores få butikker. Det har alle landsbyer brug for – ellers lukker de helt ned.

Ansagers skole har i den grad været truet på eksistens i 7., 8. og 9. klasse på grund af faldende elevtal, og det samme gælder også Horne Skole – og måske flere.

Så det kan kun gå for langsomt med at få byggemodnet her i Ansager.

Mvh. Jimmy Østergaard, kandidat for Nærdemokraterne i Ansager

vist 1518 gange